7.03.2013

Na szczęście :))

Witam drodzy czytelnicy (o ile jacyś tu jeszcze są)
Może ktoś rozmyślał, czemu przez taki długi czas nie pojawił się żaden rozdział... To nie leń czy coś w te deseń, a problem z hasłem. Nie mogłam zalogować się do mojego bloga.
Na szczęście dzisiaj jeszcze popróbowałam i udało się.
PROŚBA DO WAS!
Była bardzo długa przerwa i wiem, że niektóry dali sobie już spokój z czytaniem moich wypocin.
Znajduje się tu ktoś, dla kogo mogłabym dalej ciągnąć to opowiadanie? Napiszcie proszę w komentarzu. :)
Pozdrawiam.:))

12 komentarzy:

  1. Jakby co, to ja tutaj cały czas czuwam. Wcześniej nie komentowałam każdego rozdziału, ale bloga śledziłam i śledzę dalej ^^.

    Pozdrawiam i czekam na next.
    Asoka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dalej czekam i czekam. Miałam też podobny problem.

    OdpowiedzUsuń
  3. uff, już myślałam, że kończysz bloga :(
    na szczęście wszystko dobrze!Twój blog znajduje się w grupie moich ulubionych! Uważam, że jesteś~strasznie utalentowana, w dodatku dzięki Tobie zastanawiam się nad założeniem własnego bloga! Naprawdę mnie zainspirowałaś

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście! Pisz dalej, błaaaagam, proszę *,*
    Nie bądź łoś, napisz coś XDDDD
    Pozdrawiam, twoja nowa czytelniczta ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tu jestem :) Ostatniego rozdziału nie skomentowałam, bo mam lenia :P Jednak czytam na bieżąco!
    Pisz dalej! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku ani się nie odzywałaś tu, ani u siebie ciebie nie widziałam. Myślałam, że porzuciłaś opowiadania.
    Masz pisać dalej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem! I czekam i będę czekać na dalsze rozdziały tego o to wspaniałego bloga. Pisz dalej! Ja się załamię jak nie będziesz pisować. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze że wróciłaś. Zgadzam się z poprzednimi komentarzami, pisz dalej bo masz talent. Mam nadzieję że dodasz jakiś dodatkowy rozdział jako zadośćuczynienie (nie ma to jak zadośćuczynienie za zapomnienie hasła xD)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja oczywiście nadal czekam na kolejny rozdział. Dobrze że piszesz, mam nadzieję że będziesz pisać dalej.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Codziennie tu zaglądałam :DD Cieszę się, że wróciłaś! Czekam na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja dopiero, co tu trafiłam x) Przez jeden ze spisów, a jako, że w galerii zobaczyłam Alice z Sasorim zapaliło mi się światełko i zaczęłam czytać. I spodobało mi się! Przede wszystkim czytało mi się łatwo, lekko i pochłonęłam wszystkie rozdziały za jednym zamachem :) Dlatego wracaj szybko i pisz dalej!
    Dodałam do linków na
    misa-akatsuki.blogspot.com
    gdzie również zapraszam, gdybyś była zainteresowana ;)
    Pozdrawiam i dużo weny życzę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje wszystkim :)) Naprawdę nie wiecie jak się cieszę, że są ludzie dla których mogę kontynuować to opowiadanie.
    Rozdział 11 jest już prawie skończony. Czekają go jeszcze małe poprawki i ewentualne dopisanie kilku zdań :) Jeszcze raz dziękuje wam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń